پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261926
بايد تربيت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامي هدف باشد
تاریخ انتشار : 1402/08/11 11:14:51
نمایش : 453
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در ديدار با جمعي از مديران و روساي مدارس شهرستان، معلمان و مدارس را مهم‌ترين عوامل در شکل‌گيري تفکر انقلابي دردانش آموز و تربيت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامي دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج دانش‌آموزي و گراميداشت ياد و خاطره حماسه سيزده آبان جمعي از مسئولان آموزش‌وپرورش و مديران مدارس با فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان ديدار و گفت‌وگو کردند.
 
در اين نشست صميمانه ابتدا فرمانده سپاه فارسان ضمن گراميداشت اين ايام و ياد و خاطره شهداي دانش‌آموز گفت: درست است که خانواده، نخستين نهاد اجتماعي است که فرد در آن پا به عرصه وجود و زندگي مي‌گذارد و اولين پايه‌هاي تعليم و تربيت در آن شکل مي‌گيرد، ولي آموزش‌وپرورش هر کشوري مهم‌ترين و مؤثرترين نظام پرورش و رشد شخصيت نوجوانان و جوانان است.
 
عليرضا عربي در ادامه عنوان کرد: امروز بمباران‌هاي تبليغاتي دشمن به اوج خود رسيده است و به‌خوبي مي‌توانيد اوج خباثت دشمن را در رسانه‌هايشان ببينيد. رسانه‌هايي که تلاش مي‌کنند از يک رژيم کودک کش و ظالم چهره‌اي معصوم و حق‌به‌جانب بسازند که به او ظلم شده اما انقدر جنايات و وحشيگري‌هاي اين رژيم به‌حداعلا رسيده که ديگر هيچ رسانه‌اي نمي‌تواند آن‌ها را پاک کند.
 
وي در ادامه عنوان کرد: شهيد فهميده يک دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامي بود چراکه درک درستي از حوادث پيرامون خود داشت امروز هم همه تلاش ما در مدارس بايد اين باشد که دانش‌آموزاني با درک صحيح از حوادث پيراموني تربيت کنيم که در مواقع حساس بتوانند تصميم درست بگيرند. روحيه جهادي و تفکر انقلابي را در دانش آموزان پرورش دهيم تا بتوانيم دانش‌آموزاني تراز انقلاب اسلامي تربيت کنيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html